Modeljaar: 2017
Garantie: 1 year HD OriginalsOpties en Accessoires: Abs, Cruise control, Dubbele schijfrem, Duo seat, Heel shifter, Led verlichting, Radio/navigatie
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
Milwaukee-Eight™ 107
Boring x slag
100|111,1
Cilinder inhoud
1,745
Comp. verhouding
10:1
Kleppen
Brandstof toevoer
Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
Ontsteking
Vermogen
||
Max. koppel
138|3,500
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
22,7
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
32 mm, 4-zuiger vast
Remmen achter
32 mm, 4-zuiger vast
Voorband
130/60B19 61H
Achterband
BW 180/65B16 81H
Wielbasis
1,625
Lengte
2,425
Breedte
Hoogte
Zithoogte
685
Drooggewicht
356
Leverbare kleuren
Vivid Black, Kleur, Custom Color
Beschrijving
Kilometers maken gaat makkelijker dan ooit.
Dit is het antwoord op de vraag hoe je een touring machine vol laadt met premium features en toch de gestripte bagger look behoudt.
Dealerschappen:
BUELL, HARLEY-DAVIDSON
Welcome to the world of Harley-Davidson The road to personal service and teamwork. The place where you feel and find the soul of Harley-Davidson
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn altijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het realiseren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouwkundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza opgetrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich
in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte benzinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties komen er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niettemin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meerderheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te
weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare componenten tot één geheel te integreren.