Nieuwsbrief:

HONDA  CB 1100 - 2014

€ 6.950,- € 7.450,-
31620 Km
Rood
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
honda - cb-1100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Honda CB1100 – 2014 | Slechts 31.620 km | Nieuwstaat 
Betrouwbaarheid, klassieke stijl en moderne techniek – dit is puur motorgenot.

Ben je op zoek naar een motorfiets met de uitstraling van een klassieker, maar met het comfort en de techniek van vandaag? Dan is deze Honda CB1100 uit 2014 precies wat je zoekt.

Met slechts 31.620 kilometer op de teller, volledige onderhoudshistorie en een uitrusting die klaar is voor lange ritten, verkeert deze motor in werkelijk nieuwstaat.

Klassieke looks, moderne prestaties
De CB1100 is een ode aan de legendarische CB’s uit de jaren ‘70 – maar dan met hedendaagse betrouwbaarheid, injectie, ABS en verfijning. De luchtgekoelde 4-cilinder is soepel, krachtig én prachtig afgewerkt.

Volledig uitgerust voor comfort
Deze motor is voorzien van een topkoffer voor je bagage én een hoog windscherm, waardoor je ook comfortabel langere ritten maakt. Of je nu wilt toeren, woon-werkverkeer rijdt of gewoon in stijl onderweg wilt zijn – deze CB1100 is er klaar voor.


Specificaties:
  • Merk / Model: Honda CB1100

  • Bouwjaar: 2014

  • Kilometerstand: 31.620 km

  • Motor: 1.140cc luchtgekoelde 4-cilinder

  • Vermogen: ± 88 pk

  • Versnellingen: 6-speed

  • Remmen: Dubbele schijfremmen vóór, enkele achter (met ABS)

  • Kleur: Rood metallic

  • Topkoffer: Ja – afneembaar

  • Windscherm: Hoog, helder scherm

  • Instrumenten: Dubbel analoog + digitaal display

  • Velgen: Gietwielen

  • Staat: Nieuwstaat – zeer verzorgd, geen schade of roest

  • Onderhoud: Volledige onderhoudshistorie aanwezig

  • Sleutels & documenten: Compleet

Betrouwbaarheid en onderhoud
Deze Honda is altijd met zorg onderhouden, heeft geen gebreken en staat volledig rijklaar. Alles werkt zoals het hoort – startklaar voor vele zorgeloze kilometers.

  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion