Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
HONDA CB500F CB500 F CB500FA
Bouwjaar 2022 en nieuw model met USD Voorvork.
9053 Kilometers en in Topstaat en recent nog beurt gehad
500cc motorblok en super zuinig en betrouwbaar.
35 Kw en 48 Pk dus geschrikt voor A2 a2 rijbewijs.
Deze CB500F is voorzien van de volgende optie's zoals.
Abs
Bar End Spiegels . orginele er ook bij
MIVV Sportdemper met EU Keur en verwijderbare DB Killer. Orginele Uitlaat er ook bij.
Korte Kentekenplaat houder en natuurlijk de orginele er ook bij
Led Knipperlichten Achter,
Versnellingsbak indicator
Led Koplamp
12 Volt aansluiting
Midddenbok en dat is iedeaal met ketting smeren en wielen schoonmaken.
In de mooiste kleur Mat Zwart met Zwart en motor is eigenlijk als Nieuw.
Deze Cb500f staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 6750 euro
Telefoon nummer 0622236308
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wielÂbasis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekenÂde wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfÂde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton sucÂcessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overleÂvering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden
gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een
relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe worÂden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. EnerÂzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken