Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
honda - cb-650-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 90017

Honda CB650R E-Clutch.

Het betreft een nieuwe motor met 0 km op de teller. Geleverd met zes jaar fabrieksgarantie.
De prijs is volledig rijklaar.
Bij interesse informeer naar de beschikbaarheid!

De magie van een viercilinder komt hier helemaal tot zijn recht. Ontdaan van al wat niet hoogstnoodzakelijk is, staat de CB650R garant voor gedreven rijplezier. Van stadswijk tot plattelandsbaan geniet je van krachtige acceleratie, lichtvoetige wendbaarheid en een scherpe, CB1000R geïnspireerde Neo Sports Café stijl. Voeg daarbij technologie van de bovenste plank en de mogelijkheid om te rijden met de allereerste Honda uitgerust met het ongelofelijke E-clutch-systeem, en je bent helemaal overtuigd.

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Ten Kate Motoren

Aan de Rollecate 55 in Nieuwleusen, net onder de rook van Zwolle, vind je onze motorzaak met een rijke historie in de motorwereld.

Motorrijden is onze passie en die delen we maar al te graag met jou. We vinden het belangrijk om jouw wensen en behoeften goed te begrijpen, zodat we jou de motor van je dromen kunnen aanbieden. Doordat we officieel Honda-dealer zijn, tref je in onze ruime showroom altijd de nieuwste Honda-motorfietsen aan. Daarnaast ruilen we ook graag motoren in, waardoor we ook een groot aanbod occasions hebben staan van diverse merken. Dankzij onze vijf-sterren Bovag-status, leveren we je nieuwe motor af via de geldende Bovag-norm en profiteer je van Bovag-garantie.

Verder hebben we in onze motorzaak een eigen onderdelenmagazijn en werkplaats. Hier voeren onze ervaren monteurs talloze onderhoudsbeurten en reparaties uit. Dit uiteraard met de grootst mogelijke zorg. Bovendien hebben we op de eerste verdieping een ruime kledingafdeling van ruim 1250m2 waar grote merken als Alpinestars en Dainese goed vertegenwoordigd zijn.

Aan de achterkant van ons pand vind je de tuning- en raceafdeling. Ons raceteam heeft door de jaren heen in totaal twaalf wereldtitels in de World Superbike en World Supersport behaald. Dus ook voor al je vragen op het gebied van racing of tuning, ben je bij Ten Kate Motoren aan het juiste adres.

Tot ziens in Nieuwleusen!
  • DISCLAIMER
    Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke aandacht wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen en dit te controleren bij de bezichtiging van de motor.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ten Kate Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion