Nieuwsbrief:

HONDA  CB 900 F HORNET - 2004

Garantie: Nee
35880 Km
Grijs
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
honda - cb-900-f-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nog een zeer nette CB 900 F Hornet.

Betrouwbare naked bike van Honda met het lekker pittige Fire Blade blok.

Motorfiets is voorzien van een paar GPR uitlaten voor een lekkere sound maar ook de originele uitalten zijn erbij aanwezig.

Ook zit er een Hugger op zodat de achterkant netjes schoon blijft en een klein topkuipje voor net wat meer windbescherming.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

En de koffie staat klaar bij het team van Koeman motoren.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Sportuitlaat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion