Nieuwsbrief:

HONDA  CBF 600 S ABS - 2006

Garantie: Ja
17973 Km
Zilver
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
honda - cbf-600-s-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schitterende HONDA CBF 600 S ABS uit bouwjaar 2006 met slechts 17.973 kilometer op de teller. Mooie nette motorfiets, uitgevoerd in de zilvergrijze kleurstelling en voorzien van verlaging.

Deze Honda CBF600 S ABS is voorzien van een complete toeruitrusting. Zo zijn er 3 originele Honda bagagekoffers (afneembaar), valbeugels, verhoogd windscherm en een middenstandaard.

Het lakwerk is erg netjes, aan alles is te zien dat deze motorfiets altijd netjes binnen heeft gestaan en alleen recreatief is bereden
.
Deze Honda CBF is een toegankelijke motor, ook erg geschikt voor personen met korte benen (motorfiets is voorzien van verlagingskit).

Kortom, een schitterende HONDA CBF 600 S ABS welke gepoetst klaarstaat voor de nieuwe eigenaar!

HD-VIDEO
Bekijk onze HD-Video van deze HONDA CBF 600 S ABS, kopieer de onderstaande link in uw browser om de video te bekijken.
link:    https://youtu.be/hBOyHme3QlU

 
  • Om teleurstellingen te voorkomen kunt u het beste even vooraf bellen / mailen of appen, en een afspraak maken. Wij zijn namelijk regelmatig onderweg om voertuigen in te kopen en hebben ook een aantal motorfietsen in een externe stalling staan.
    Tel: 0346-449000 (ook voor WhatsApp)


    Kom gerust kijken en proefrijden door onze flexibele openingstijden kunt u ook 's avonds (op afspraak) komen proefrijden.
    Onze openingstijden: Maandag t/m Vrijdag: van 09:00 - 21:00 uur, Zaterdag: van 09:00 - 17:00 uur, Zondag: gesloten

    INRUIL MOGELIJK
    Wilt u uw motorfiets, auto, camper, caravan of boot inruilen? Dat is mogelijk, vraag vrijblijvend naar de mogelijkheden.

    BEZORGING
    Bezorgen kan door heel Nederland voor €150,-

    GRATIS 5 DAGEN ALLRISK VERZEKERING!
    Wij kunnen binnen enkele minuten uw motor geheel kostenloos en vrijblijvend 5 dagen allrisk verzekeren, zo kunt u snel en zorgeloos met uw nieuwe motor op pad.

    FINANCIERING
    Wij bieden ook financieringen op maat aan voor onze occasions. Bereken eenvoudig uw maandbedrag op onze website en ontvang vrijblijvend een scherp voorstel!!

    ANDERE KLANTEN KOCHTEN OOK: (handige meepakkers)
    - Acculader / druppellader € 49,- 
    - Schijfremslot (ART4 goedgekeurd) €49,- 
    - Handvatverwarming (incl. montage) € 175,-
    - USB aansluiuting (incl. montage) € 100,-
    - Kettingspray 400ml: € 17,-

    EXPORT
    Export is possible, we can provide you with the correct export papers (€35,-) We speak English.

    Welkom bij De Jong Motoren!
    Kanaaldijk West 1
    3621 LG  BREUKELEN
    Tel. 0346-449000 (ook voor Whatsapp)
     
    RESERVEREN / AANBETALEN
    LET OP: Vanwege de hoge doorloopsnelheid van onze voorraad is het reserveren van een motorfiets alleen mogelijk na het maken van een koopovereenkomst met een aanbetaling.
    U weet zodoende zeker dat het motorvoertuig uw eigendom wordt; Wij weten zeker dat het motorvoertuig verkocht is.
    Wanneer de koopovereenkomst is getekend en de aanbetaling is gedaan is er geen restitutie van de aanbetaling mogelijk. Tussentijdse verkoop is in alle andere gevallen voorbehouden.

    Garantie
    Al onze occasions worden bewust door ons aangeboden met de mogelijkheid tot aankoop van een garantiepakket. Dit omdat iedereen persoonlijk een andere afweging maakt tussen factoren als ‘service’, ‘garantie’ en ‘prijsstelling’. Om deze factoren voor iedereen optimaal op elkaar af te stemmen, hebben we een aantal garantiepakketten samengesteld waarin elk pakket zijn specifieke kenmerken en prijsstelling heeft.

    Garantiepakket Basic € 200,-*
    Dit pakket bevat:
    3 maanden garantie
    Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen.
    Controle van alle slijtagedelen
    Grondige poetsbeurt
    Kenteken overschrijving

    Garantiepakket Premium € 400,-*
    Dit pakket bevat:
    6 maanden garantie
    Afleveringsbeurt met controle van vloeistoffen.
    Controle van alle slijtagedelen
    Volle tank benzine
    Grondige poetsbeurt
    Kenteken overschrijving

    *Uitsluitend mogelijk voor motoren van maximaal 12 jaar oud en 70.000km.

    INKOOP VAN MOTORFIETSEN
    Wij zijn doorlopend op zoek naar mooie motorfietsen, heeft u een motorfiets welke u wilt verkopen? Neem dan gerust contact met ons op voor een vlotte zorgeloze verkoop. (wij kopen ook graag uw motorfiets als u ergens anders een andere motorfiets hebt gekocht)

    Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden! 


Opties en Accessoires:
ABS, Middenstandaard, Rugsteun passagier, Topkoffer (afneembaar), Valbeugels, Verhoogd windscherm, Verlaagd, Verstelbaar zadel (zithoogte), Zijkoffers (afneembaar)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong Motoren B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion