Nieuwsbrief:

HONDA  CMX 500 REBEL - 2020

Garantie: Ja
3324 Km
ROOD
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
honda - cmx-500-rebel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een
BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde
occasions op voorraad!

Speciale actie: Nu reserveren, later
ophalen en betalen!*

- 3000m2 motorplezier, meer dan 30 jaar ervaring
- Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions
- Moderne werkplaats met vakbekwame monteurs en snelle
service
- Aflevering in overleg met afleverbeurt en 3 maanden BOVAG
garantie**
- Inruil en thuis bezorgen mogelijk*
- Financiering op maat is mogelijk*
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime assortiment scherp geprijsde motorkleding en
helmen (o.a. Shoei, REV'IT, Alpinestars, Modeka,
Scorpion)

Persoonlijk advies krijgen over de aanschaf van een motor
en/of motorkleding? Kom langs in onze showroom. De koffie
staat klaar en we helpen je graag verder!

Bekijk ons volledige assortiment en concurrende prijzen op
www.anbergenmotoren.nl

Blijf op de hoogte, volg ons op:

Facebook: @anbergenmotorenslagharen
Instagram: @anbergenmotorenslagharen
Tiktok: @anbergen.motoren

* Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden.

** Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij
250 euro.

*** Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg
samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden
ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer
voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a.
accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk
zijn!

= Bijzonderheden =

CMX 500 Rebel in zeer nette staat!
Deze motor is afkomstig van de 1e
eigenaar. Dealer onderhouden, boekjes
aanwezig.

* ABS
* 35KW/A2
* 1 eigenaar
* Boekjes aanwezig

Ruime keus in dit segment. Inruil,
financieren en bezorgen door heel NL
mogelijk.

www.anbergenmotoren.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion