een hele nette honda Rebel 500 orginele NL motor alles compleet sleutels boekjes
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
Vloeistofgekoeld DOHC
Boring x slag
67|66,8
Cilinder inhoud
471
Comp. verhouding
10,7:1
Kleppen
Brandstof toevoer
PGM-FI
Ontsteking
Vermogen
46,9|34|8,500
Max. koppel
43.3|6,000
Koppeling
Natte meerplaatskoppeling
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Ketting
Starter
electrisch
Tankinhoud
11,2
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
41mm telescopische vork
Vering achter
Showa with pro-link system
Remmen voor
320 mm enkele schijf met ABS
Remmen achter
240 mm enkele schijf met ABS
Voorband
130/90-16M/C 67H
Achterband
150/80-16M/C 71H
Wielbasis
1,488
Lengte
2,188
Breedte
820
Hoogte
1,094
Zithoogte
690
Drooggewicht
Leverbare kleuren
Graphite Black, Matt Jeans Blue Metallic,Matt Axis Grey Metallic,Pearl Organic Green.
Beschrijving
Voel je vrij
Druk je stempel.
De CMX500 Rebel draait om vrijheid voor alle motorrijders en vooral ook voor houders van een A2-rijbewijs. Met het sterke vloeistofgekoelde parallel twin motorblok dat omgeven is door een wiegframe, is dit een motor met een verbluffende vormgeving. Maar het is ook een onbeschreven blad, dat je toelaat je verbeelding de vrije loop te laten.
Dealerschappen:
APRILIA, KAWASAKI
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waartegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastgebonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle driehoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapitonneerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rugsteun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.