Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1500 SE - 1997

93949 Km
Green
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
honda - gl-1500-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie en zeer nette Goldwings in originele staat worden toch wel schaars....

Hier een keurig exemplaar met een normale kilometerstand!

Check de foto's

Een ding, de display is minder.

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion