Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2015
Garantie: Afl pakket meerprijs
35kW
De prijzen van onze nieuwe motorfietsen en scooters zijn altijd inclusief afleveringskosten. Wij bieden tegen aantrekkelijke tarieven diverse BOVAG garantiepakketten aan op onze gebruikte motorfietsen. Informeer hiervoor bij onze verkoopafdeling.
Voordelig en goed verzekeren? kijk op www.motoportveldhoven.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Watergekoelde 4-takt paralleltwin |
Boring x slag | 77 mm x 77 mm |
Cilinder inhoud | 745 cc |
Comp. verhouding | 10.7:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | PGM-FI elektronische benzine injectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 54 pk / 40 kW bij 6250 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 4750 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte platen (** Meervoudige natte platen, hydraulische dubbele koppeling) |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant, steel pipe |
Vering voor | 41mm telescoopvork, 120mm veerweg |
Vering achter | Monoshock demper, Pro-Link swingarm, 120mm veerweg |
Remmen voor | 320mm enkele schijf met 3-zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Remmen achter | 240mm enkele remschijf, enkel zuiger remklauw, C-ABS en sinter metalen remblokken |
Voorband | 120-70-17 |
Achterband | 160/60/17 |
Wielbasis | 1525 mm |
Lengte | 2195 mm |
Breedte | 780 mm |
Hoogte | 1130 mm |
Zithoogte | 790 mm |
Drooggewicht | 216 kg |
Leverbare kleuren | Rood/Zwart/Grijs/Wit |
Beschrijving | NC750S. Puur rijplezier.

Om puur rijplezier te ervaren is maar één ding nodig: een motorfiets als de NC750S. Gemaakt om te genieten. Zowel voor beginnende als voor ervaren rijders. Niets weet immers zo te bekoren als een spannende, krachtige naked bike die synoniem is met strakke vormen en onversneden rijgenot. De ongecompliceerde NC750S munt bovendien uit inzake aankoop- en onderhoudskosten, kwaliteit en techniek.

Een nieuw ontwikkelde tweecilinder van 745 cc is in dit geval gecombineerd met een optionele innovatieve transmissie met dubbele koppeling en features zoals ProLink-achterwielophanging, ABS en een LCD-multifunctiedisplay. Ook standaard: een dynamische handling, lange onderhoudsintervallen en een groot helmvak op de plaats waar normaal de brandstoftank zit. |
Bij MotoPort staan duizenden gebruikte kwaliteitsmotoren, zo goed als nieuw, van alle merken en in alle prijsklassen. Zo hebben we voor elk wat wils. Of je nu op zoek bent naar een sportieve motor, een toermotor, of een heerlijke cruiser, in het uitgebreide aanbod vind je zeker de motor waar je naar op zoek bent.
 | Veldhoven, Noord-Brabant |
 | 040-2012542 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken