Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2024

€ 9.100,- € 9.749,-
Garantie: Ja
Nieuw
PEARL DEEP MUD
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De NC750X is de complete allrounder. Wil je navigeren doorheen drukke stadsstraten, vlot wisselen van rijstrook op de snelweg of bochtige plattelandswegjes induiken: de motor is comfortabel voor elke reis. Het stalen diamantframe is een lichtgewicht. Het lage zwaartepunt dankzij de voorwaarts hellende motor maakt de NC750X nog eenvoudiger te bedienen. Het windscherm biedt betere bescherming tegen de elementen voor tijdens langere ritten.

https://www.honda.nl/motorcycles/range/adventure/nc750x/overview.html




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beƫindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion