Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Matt Warm Ash Metallic
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het zijn de detailverbeteringen die van de nieuwe NT1100 zo'n perfecte reisgenoot voor de lange omvaart maken en ze zijn allemaal aangebracht door de mensen die er écht toe doen - NT1100-eigenaren. De nieuwe dynamische voorkuip omstuwt de rijder met elegante aerodynamische efficiëntie bij hogere snelheden, waardoor de rijder beter beschermd is tegen de wind en minder snel moe wordt. Het is nu ook mogelijk om het scherm zittend (en stilstaand) met één hand in 5 standen te verstellen. Beide kofferdeksels zijn dieper zodat er in elke koffer meer ruimte is, genoeg voor een integraalhelm. En het voorspatbord steekt achteraan nu 150 mm verder naar buiten, zodat het fungeert als spatscherm om water af te voeren. De grote 20 l brandstoftank biedt alle ruimte voor langeafstandsritten, met een bereik van 400 km tussen tankbeurten.

Deze nieuwe NT1100 DCT in de kleur Matt Warm Ash Metallic is uit voorraad leverbaar met 5 jaar Honda garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1952 - In 1952 Honda produceerde men de eerste "Cub" F-type, een halve paardekracht, 50cc, tweetakt motor dat in enorme aantallen werd geproduceerd. Je kon het blok los kopen om op je 'gewone' bromfiets te zetten maar ook compleet als de rood-witte 'Auto-Bai'. Binnen een jaar na de introductie verkocht men maar liefst 6500 stuks. Op dat moment bedroeg dat 70% van de Japanse gemotoriseerde tweewielermarkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion