Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X DCT CROSSTOURER - 2012

Garantie: Ja
36339 Km
Zilver
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
honda - vfr-1200-x-dct-crosstourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Honda VFR 1200 X. DCT

Bouwjaar 2012

km stand 36339

Zeer nette motor

3 delige originele kofferset. Comfort buddy met logo.. navigatie steun. Verstelbare kuipruit

deze motor heeft bjj ons een beurt gehad en staat helemaal klaar voor het nieuwe seizoen 

 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion