Nieuwsbrief:

HONDA  VTR 1000 SP 1 - 2002

Garantie: Nee
54539 Km
Winning Red
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
honda - vtr-1000-sp-1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Mooie Honda VTR 1000 SP 1 van 2002
Mooie titanium Remus Revolution dempers met E keur en db killers
Banden zijn aan vervanging toe 
voorband is oud achter is versleten
Prijs is inclusief grote beurt nieuwe remvloeistof en nieuwe banden

De SP1 versloeg Ducati in het eerste jaar dat Honda hem gebruikte in het WK superbike
Ducati reedt met de 916 996 998 1098 en 1198




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoeve Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1984 - De RZV 500R was 's werelds eerste productiemodel met een vloeistofgekoeld 2-takt V-4 motorblok. Als de belichaming van Yamaha's motorsport spirit en ook als de snelste motorfiets van dat moment stak de RZV 500 met kop en schouders boven de rest uit. De motor was gebaseerd op de YZR 500 waarmee Kenny Roberts in het 2003 GP zes maal de overwinning behaalde van de twaalf rondes. Het motorblok had nieuwe revolutionaire toepassingen in de tweetakt waaronder het scheidden van de ontsteking.
© 2000 - 2025 Motoroccasion