Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Welkom bij Kobo Motoren - Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.
- Afleverbeurt & garantie: €250,-
- Inruil van je huidige motor is mogelijk
- Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
- 10 dagen gratis verzekering mogelijk
- Financiering mogelijk via NU Motorrijden
- Proefrit op afspraak
Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!
Neem gerust contact met ons op:
0512-542142 of 06-50851728
verkoop@kobomotoren.nl
Kobo Motoren Passie voor motoren, verstand van service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt 90° v-twin |
Boring x slag | 98|66 |
Cilinder inhoud | 996 |
Comp. verhouding | 9,8 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | PGM-FI Elektronische benzineinjectie |
Ontsteking | Computergestuurde digitale transistor met elektronische vervroeging |
Vermogen | 94|69|8.000 |
Max. koppel | 98|6.000 |
Koppeling | natte platen koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | 210 |
ABS | optie |
Frame | stalen brugframe |
Vering voor | 43 mm telescopische voorvork, veerweg 155 mm |
Vering achter | instelbare monoshock, veerweg 145 mm |
Remmen voor | dubbele 296 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 256 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 110/80 R 19 |
Achterband | 150/70 R 17 |
Wielbasis | 1.560 |
Lengte | 2.295 |
Breedte | 925 |
Hoogte | 1.500 |
Zithoogte | 838 |
Drooggewicht | 246 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De vernieuwingen op deze Varadero betreffen een verbeterde plaatsing van de draaiknop om de veervoorspanning achter mee te regelen, instelbare demping achter op de ABS-versie en een veranderd instrumentenpaneel. Ook leverbaar in Travel Edition met topkoffer, middenbok, handvatverwarming én zijkoffers. (meerprijs € 300,00). Leverbare kleuren zwart, blauw en zilver metallic |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken