Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  FC 250 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - fc-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De FC 250 wordt geroemd als de best presterende 250 cm³ viertakt-motorcrossmachine op de markt en is uitgerust met verschillende op prestaties gerichte technische upgrades om zijn plaats aan de top te behouden. Nieuw voor de FC 250 zijn de opvallende witte, gele en grijze grafische details die zijn aangebracht met behulp van spuitgiettechnologie voor een uitstekende en duurzame afwerking, terwijl de herziene wielophangingsinstellingen de algehele wegligging verder verbeteren. De compacte, krachtige en veelzijdige motor is ondergebracht in een lichtgewicht frame van chroommolybdeen en heeft een Pankl-versnellingsbak voor soepel schakelen met een quickshifter die verder opschakelen vergemakkelijkt, vooral bij zware belasting.
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion