Nieuwsbrief:

HUSQVARNA  VITPILEN 401 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
husqvarna - vitpilen-401
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Vitpilen 401 een machine van een volledig nieuwe generatie. Een nieuw stalen trellisframe en een achterbrug van gegoten aluminium, samen met een herziene ergonomie, verbeteren de wendbaarheid voor een betere rijderfeedback en een aangenamere rijervaring. Aangedreven door een lichtere motor die een optimaal koppel produceert bij lage toerentallen, zorgt de Vitpilen 401 voor controleerbaar vermogen op aanvraag. De Vitpilen 401 is uitgerust met meerdere elektronische rijderassistentiesystemen en een instelbare WP-vering, beschikt over Bluetooth-connectiviteit en kan volledig worden aangepast voor optimale prestaties op de weg.

Technische hoogtepunten:
  • Nieuw frame en swingarm die de nieuwe motor met off-center achtervering accommoderen

  • Nieuw 5” bonded glass TFT-display met connectiviteitsfuncties
  • Open cartridge voorvork 
  • Een premium lakafwerking met overcoated decals
  • Lage zithoogte van 820 mm
  • Hoekgevoelige ABS 
  • Easy Shift standaard (quickshifter)
  • LED-koplamp met positioneringslichtring 
  • Gegoten aluminium 17" wielen met 6-spaaks aerodynamisch ontwerp en premium Michelin Power 6 banden
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ovaa Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion