Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  101 SCOUT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ROOD METALLIC
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
indian - 101-scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Lengte: 221 cm

Geworteld in de geschiedenis als een van de beste motorfietsen ooit gemaakt, is de 101 Scout special gebouwd om de beste presterende Scout te zijn die we ooit hebben aangeboden. Als het gaat capaciteiten en stijl, legt de 101 scout de lat opnieuw hoger voor de Amerikaanse V-Twin-cruisers.


ABS, rijmodi, USB-laad-/data-aansluiting, cruise control, traction control, sleutelloos starten.

Led-koplamp, achter-/remlicht, richtingaanwijzers, kentekenplaatverlichting en controlelampjes.

Snelheidsmeter, toerenteller, kilometerteller, brandstofmeter, kompas, buitentemperatuurmeter, indicator ingeschakelde versnelling.

Infotainment
LIMITED +TECH UITVOERING : 4 inch touchscreen met RIDE COMMAND®. Motorfietsen van modeljaar 2024 worden geleverd met een extra 1-jarige proefperiode van Ride Command+ (na dat jaar beschikbaar op betaalde abonnementsbasis) met functies als voertuigconditie, accountsynchronisatie en intuïtief zoeken naar bestemmingen. Touchscreen inclusief realtime klok; buitentemperatuur; rijrichting; weergave van audio-informatie; navigatiesysteem met kaartweergave; Bluetooth-status van telefoon en headset; voertuigstatus (spanning, draaiuren motor, olie verversen); voertuiginformatie (snelheid, actieradius, toerental, ingeschakelde versnelling); gegevens actuele rit (afstand, rijtijd, stoptijd, hoogte, hoogteverschillen); dagtellers; rijmodusselectie; helderheid van het scherm; uitlezen van storingscodes van het voertuig.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Keyless start, LED koplampen, Metallic lak, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion