Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  CHIEFTAIN LIMITED - 2019

Garantie: Ja
8583 Km
BRUIN METALLIC
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
indian - chieftain-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Net binnen , deze prachtige Bagger onder de Indian familie staat er perfect en goed onderhouden bij. In metallic kleur. origineel net geen 8500 km gelopen en is voorzien van cruise control , navigatie , ABS en een rijders rugsteun voor optimaal comfort.
Deze NDIAN CHIEFTAIN Limited 111'' staat garant voor lange zorgeloze motorritten.
Voor €23990,- staat de motor rijklaar inclusief 6 maanden garantie en afleverbeurt.

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Cruise control, Elektrisch windscherm, Keyless start, Navigatiesysteem, Radio, Riders Backrest, Speciale kleur, Telefoonintegratie, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion