Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  FTR SPORT - 2023

Garantie: Ja
11726 Km
WHITE LIGHTNING / INDY RED
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
indian - ftr-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat voor: 180/55 R17
Bandenmaat achter: 120/70 R17
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

FTR 1200 SPORT ! Een Amerikaans Icoon op wielen.
De imposante en gespierde FTR heeft alles wat een echte motorfiets moet hebben .De lage ''flyline''- de lijn die van de voorzijde van de tank langs het zadel naar de achterkant van de motor loopt onderscheidt hem van elke andere naked bike en verwijst overduidelijk naar de flat track-roots van de FTR. 4'' touchscreen met ride command , navigatie en blue-tooth .Drie rijmodus instellingen zoals Sport-standaard en Rain vergroten de rijsensatie. Dankzij de lichte 17'' gegoten wielenis de FTR bijzonder wendbaar en de aan de weg klevende Metzeler Sportec-banden garanderen een rotsvaste wegligging.

Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket:
*Grote onderhoudsbeurt
*poetsbeurt
*6 maanden Vakgarage garantie
* 1 jaar pechhulp

Meerprijs voor Vakgarage Jaco Smith zekerheidspakket € 0,00

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth, Cruise control, Electronic Stability Program (ESP), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Navigatiesysteem, Tractie Controle Systeem (TCS)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Indian Motorcycle Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion