Nieuwsbrief:

INDIAN MOTORCYCLE  SCOUT - 2018

17108 Km
Brilliant Blue Over White
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
indian - scout
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Indian Scout in Brilliant Blue Over White and Red.

Werkelijk een prachtige machine in een waanzinnige kleurcombinatie.
Brilliant Blue Over White and Red, een zeer mooie kleurcombinatie en voorzien van Remus einddemper.

Compleet met lederen map met boekjes en certificaten. Keurig onderhouden en gedocumenteerd.

01/09 2018 kreeg de Indian de      800 km beurt bij 1.263 km
28/07 2020 kreeg de Indian de   4.000 km beurt bij 4.088 km 
12/03 2021 kreeg de Indian de   8.000 km beurt bij 8.294 km 
21/05 2023 kreeg de Indian de 16.000 km beurt bij 15.246 km 

Nu staat deze prachtige Scout bij ons en wij leveren de motor af compleet met afleverbeurt en 3 maanden garantie.

 

  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.
  • Rijklaar, wat houdt dat in?

    Bij de aflevering van uw motor kunt u rekenen op een grondige controle en service in onze eigen werkplaats. Onze technicus inspecteert alles wat van belang is, inclusief de staat van de motor en het benodigde onderhoud. Pas als onze technici tevreden zijn mag de verkoopafdeling de motor afleveren.


Opties en Accessoires:
ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion