Nieuwsbrief:

KAWASAKI  MEGURO S1 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
kawasaki - meguro-s1
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onze ode aan één van de oudste motormerken van Japan. De nieuwe Kawasaki Meguro S1 is een moderne klassieker met 100 jaar erfgoed op zijn naam. Met een karaktervolle, luchtgekoelde, ééncilinder en gestemde ‘’peashooter’’ uitlaat brengt de S1 je met één druk op de knop terug naar de jaren ’60. Iconische ontwerpdetails als de tank met chroom, speciale Meguro badges en traditionele instrumentarium verwijzen terug naar het verleden. Door z’n vriendelijk rijgedrag, ontspannen zithouding en laag rijklaargewicht kan iedereen (opnieuw) kennismaken met deze iconische merknaam.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1990 - In 1989 heeft John Bloor alle nieuwe productielijnen aangekocht voor Triumph en start twee kilometer van het oude gebouw af een nieuwe fabriek. De financiering hiervan, geschat tussen de 40 tot 80 miljoen pond komen rechtstreeks uit de middelen van John Bloor zelf, zonder tussenkomst van een bank. Bloor start direct met het opzetten van een dealernetwerk. Triumph lives again. Op de Cologne Motor Cycle Show worden zes nieuwe modellen geïntroduceerd. Voortbewogen door drie- en viercilinder DOHC motorblokken met veel vermogen en koppel en allen vloeistofgekoeld; de Trident 750 en 900, de Trophy 900 en 1200 en de Daytona 750 en 1000. 2.390 machines worden dat jaar verkocht waarvan 974 in Engeland.
© 2000 - 2025 Motoroccasion