Nieuwsbrief:

KAWASAKI  NINJA H2 SX SE - 2018

Garantie: Ja
20379 Km
Zwart/groen
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
kawasaki - ninja-h2-sx-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Ninja 1000 H2 SX SE

Bouwjaar 2018

km stand 20379

Zeer nette goed onder houden motor  ,alle boekjes en sleutels aanwezig

deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk 

TECHNOLOGIE
ERGO-FIT

Met het ERGO-FIT system kan iedere rijder zijn ideale positie vinden op de motor, ondanks dat de ideale positie natuurlijk erg varieert per persoon op basis van maten en rijstijl. Een goede rijhouding staat garant voor comfort en controle.


KIBS (Kawasaki Intelligent anti-lock Brake System) is een antiblokkeersysteem dat speciaal voor gebruik op supersportmotoren is ontwikkeld.
 


ABS

ABS (Anti-lock Brake System, oftewel AntiBlokkeerSysteem) zorgt voor veilig en stabiel remmen door het voorkomen van blokkerende wielen.
 


CORNERING LIGHTS

Bochtverlichting geeft aanvullende verlichting bij het nemen van bochten, waardoor een breder verlichtingsveld ontstaat in de bocht.

SUPERCHARGED MOTOR

In huis door Kawasaki Motors ontwikkelt in samenwerking met de KHI-divisies Gas Turbine & Machinery Company, Aerospace Company en Corporate Technology Division. Dit laat op indrukwekkende wijze zien wat Kawasaki Heavy Industries allemaal aan knowhow en technologie in huis heeft.


ELEKTRONISCHE GEREGELDE GASKLEPPEN

Elektronische geregelde gaskleppen stellen de ECU in staat om de ideale hoeveelheid brandstof en lucht aan de motor te leveren.


IMU

Het gebruik van de compacte IMU van Bosch voegt extra nauwkeurigheid toe aan de toch al zeer geavanceerde S-KTRC, KLCM en KIBS.


KCMF

KCMF (Kawasaki Cornering Management Function) helpt je de ideale lijn in een bocht te houden


ASSIST & SLIPPER CLUTCH

De oorsprong van deze koppeling ligt in de racerij en hij zorgt zowel voor een lichtere bediening van het koppelingshendel als voor het voorkomen van een blokkerend achterwiel.
 


KEBC

KEBC (Kawasaki Engine Brake Control) allows riders to select their preferred amount of engine braking.


KTRC (3-MODE)

Het 3-mode KTRC (Kawasaki TRaction Control System) is Kawasaki’s meest geavanceerde tractiecontrolesysteem. Je hebt keuze uit meerdere standen, voor zowel een sportieve als een toeristische rijstijl.
 


POWER MODES

Verschillende Power Modes bieden de mogelijkheid om zelf de vermogensafgifte aan te passen aan de omstandigheden.
 


ELECTRONIC CRUISE CONTROL

Elektronische cruise control geeft de mogelijkheid om met een simpele druk op een knop een gewenste snelheid vast te houden.
 


ECONOMICAL RIDING INDICATOR

De Economical Riding Indicator laat je met een melding op het dashboard weten wanneer je zuinig rijdt






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion