Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VERSYS 1000 SE TOURER - 2024

Garantie: Ja
4800 Km
ZWART/GRIJS
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
kawasaki - versys-1000-se-tourer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Fabrieksgarantie tot: 12-06-2028
Garantie: Geen

Afkomstig van de 1e eigenaar, door ons nieuw verkocht. Fabrieksgarantie t/m 12-06-2028

Deze motorfiets wordt u aangeboden door Premium Motors uit Apeldoorn. Premium heeft altijd ruim 150 topoccasions op voorraad en biedt 12 maanden Bovag garantie op vrijwel alle occasions. Daarnaast zijn wij dealer van Kawasaki en Honda motorfietsen.
De afleverkosten voor gebruikte motorfietsen zijn niet inbegrepen in de prijs en bedragen € 299,-. In deze afleverkosten zijn begrepen de kosten voor een afleverbeurt waarbij indien noodzakelijk de slijtdelen worden vervangen en een volle tank brandstof.
Inruil en financiering op zowel gebruikte- als nieuwe motorfietsen mogelijk.
Bij Premium kun je o.a. ook terecht voor Hyperpro vering en Bagster zadels.

= Bedrijfsinformatie =

kOOPZONDAG 3 AUGUSTUS VAN 12.00 tot 16.00 uur geopend.
Opties en Accessoires:
12V Plug, ABS, Bagagerek, Binnentassen, Boordcomputer, Cruise control, Electronische vering, Gear-Indicator, Handkappen, Handvatverwarming, Kofferset, LED Knipperlichten, LED Verlichting, Middenbok, Quick shift, Rijmodi, TFT Dashbord, Traction control, Valbeugels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Premium Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion