Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
UNIEKE KAWASAKI VERSYS 650 ABS
- 10492 km RDW voertuigrapport
- NL motor
- Valbeugels
- Handbeschermkappen
- ABS
- Hugger
- 3x ruitje
- Topkoffer
- LED knipperlichten
- Middenbok
- Super gave strakke motor met weinig km
Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!
Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur
Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur
Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
06-25457013
Select Motors Apeldoorn
Loudonstraat 75
7332 BA Apeldoorn
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, viertakt parallel twin |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 649 cc |
Comp. verhouding | 10.6:1 |
Kleppen | DOHC, 8 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 64 pk / 47 kW bij 8000 tpm |
Max. koppel | 61 Nm bij 6800 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen, return |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 19 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamant, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm upside down telescopische vork met (rechts) traploos instelbare demping en veervoorspanning |
Vering achter | Excentrisch liggende enkele schokdemper met 13-voudig instelbare demping en zevenvoudig instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Dubbele semizwevende 300 mm wave-type schijven |
Remmen achter | Enkele 220 mm wave-type schijf |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) |
Achterband | 160/60ZR17M/C (69W) |
Wielbasis | 1415 mm |
Lengte | 2125 mm |
Breedte | 840 mm |
Hoogte | 1315 mm |
Zithoogte | 835 mm |
Drooggewicht | 181 kg |
Leverbare kleuren | Candy Lime Green, Metallic Diablo Black, Candy Plasma Blue |
Beschrijving | Koning op de weg. Een motor die voor alle wegen is gemaakt, van stadswegen tot bergpassen. Het is de droom van elke motorrijder. De vervulling van deze droom is het concept van het Versatile System: Versys. Gemaakt om op iedere weg te rijden die u kiest, op ieder moment dat het u uitkomt. Geweldige twin. De parallel twin past helemaal in het straatje van de Versys. Smal en compact voor goede handelbaarheid en meer dan voldoende koppel over het gehele toerenbereik

 |
 | Apeldoorn, Gelderland |
 | 06-25457013 |
Een stukje historie: BMW in 2013 - BMW Motorrad presenteert op het Concorso d’Eleganza Villa d’Este (24 t/m 26 mei) in Italië een zeer bijzonder model: de BMW Concept Ninety. Twee jubilea vormden de aanleiding voor de ontwikkeling van deze motorfiets: 90 jaar BMW Motorrad en de 40ste verjaardag van de BMW R 90 S, het sportieve icoon van BMW Motorrad uit de jaren ’70. De BMW Concept Ninety is door BMW Motorrad Design ontworpen in samenwerking met Roland Sands Design uit Californië. Voormalig motorcoureur Roland Sands en zijn team zijn een begrip in de wereld van custom bikes.
De BMW R 90 S werd in 1973 geïntroduceerd als het vlaggenschip van de ‘Stroke Six’ range. Met een topsnelheid van net boven de 200 km/u was hij een van de snelste motorfietsen van zijn tijd. Dit resulteerde in een groot aantal prijzen in verschillende raceseries. Met zijn aerodynamische ontwerp was de BMW R 90 S zijn tijd vooruit. Zo was het de eerste motorfiets met een standaard stroomlijnkap aan de voorzijde. Verder viel de BMW R 90 S op door zijn sportief vormgegeven achterzijde en Daytona Orange lakkleur.
De BMW Concept Ninety is een eerbetoon aan deze trendsetter van toen, die uitgegroeid is tot een van de design-iconen van BMW Motorrad. Het model waarop deze sportieve motorfiets -met een luchtgekoelde tweecilinder boxermotor- is gebaseerd, is duidelijk te herkennen. Dat geldt onder meer voor de kappen, de tank, de zitting, de achterzijde, de ronde koplamp en de klassiek vormgegeven velgen. Doordat het motorblok en het chassis zwart zijn, lijken ze los te staan van de aerodynamische body. Het met de hand gebouwde bodywork is van aluminium en geheel met de hand gemaakt. De oranje lakkleur is een duidelijke verwijzing naar het Daytona Orange van de BMW R 90 S.
Bij het ontwerpen en bouwen van de BMW Concept Ninety werkte BMW Motorrad Design nauw samen met de custom bike-specialisten van Roland Sands Design. Dit bedrijf liet zijn ‘handtekening’ vooral achter op de mechanische gedeelten en het motorblok. De custom bike-specialisten richtten zich hoofdzakelijk op de typische boxerelementen van de motor. Hoogtepunten van het werk van Roland Sands Design zijn de motorbeschermplaat, het kleppendeksel en het uitlaatsysteem. Die onderdelen werden op een bijzondere manier gepolijst, waardoor ze een prachtig contrast vormen met het zwart van de andere motoronderdelen.
Overigens is de BMW Concept Ninety niet alleen een sieraad voor het oog, er kan ook gewoon mee gereden worden. De motorfiets en alle onderdelen zijn ontworpen om topprestaties te leveren. Net als destijds bij de BMW R 90 S.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken