Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Niet zomaar een retro maar een icoon. De W800 viert bijna 60 jaar aan Kawasaki W-historie. Het W-model is al sinds de introductie een voorbeeld van Japans vakmanschap en aandacht voor details. Het hart van de W800 is de luchtgekoelde staande twin met unieke koningsas. Dit karaktervolle 773cc grote blok zorgt in combinatie met het gespaakte 19” voorwiel voor een unieke rijervaring. Ondanks zijn kenmerkende authentieke design heeft de W800 een modern rijwielgedeelte, bekrachtigde slipperclutch, goede remprestaties en volledige ledverlichting rondom.
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoelde viertakt verticale parallel-twin |
Boring x slag | 77|83 |
Cilinder inhoud | 773 |
Comp. verhouding | 8,4:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Brandstof injectie: ø 34 mm x 2 met hulpgaskleppen |
Ontsteking | |
Vermogen | 48|35| |
Max. koppel | 60|2 |
Koppeling | Natte platenkoppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Dubbele wiegframe, hoogwaardig staal |
Vering voor | 39 mm telescopische vork |
Vering achter | Dubbele schokdempers Veervoorspanning 5-voudig instelbaar |
Remmen voor | Enkele 300 mm remschijf Remklauw met dubbele zuiger |
Remmen achter | Trommelrem, 160 mm |
Voorband | 100/90-19M/C 57H |
Achterband | 130/80-18M/C 66H |
Wielbasis | 1465 |
Lengte | 2190 |
Breedte | 790 |
Hoogte | 1075 |
Zithoogte | 790 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: BMW, KAWASAKI |
Motor Venray:
Op de grens van Noord Brabant en Limburg vindt u Motor Venray, een van de mooiste motorzaken in ons land.
Gemakkelijk bereikbaar (A73, afslag 9) op industrieterrein De Hulst kan de echte motorliefhebber hier zijn hart ophalen aan het beste wat de Europese en Japanse motorwereld te bieden heeft.
 | Venray, Limburg |
 | 0478-588588 |
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1940 - In de jaren 30 werden twee nieuwe modellen voorgesteld aan het publiek namelijk de P 175 en P 250 met zijn afkortingen P.E., P.L., Egretta, Ardetta, en in 1939 de beroemde Airone 250, bijna 15 jaar de populairste motorfiets in de middenklasse in Italië. Voor privérijders werden de modellen zoals Dondolino, Gambalunga en Condor ontwikkeld. Na de oorlog radicaal veranderde de motorfietsmarkt radicaal.
De oorlog liet in Italië diepe sporen na met bijna alle wegen beschadigd en de gemotoriseerde automobiliteit slechts toegankelijk voor weinigen. De motorfiets werd zo een zeer belangrijke factor in de mobiliteit van de Italianen. Dit deels dankzij de technologische vooruitgang die toeliet dat de hoogst efficiënte motorfietsen werden ontwikkeld. Na de Tweede Wereldoorlog waren Italianen aangewezen op goedkope vormen van vervoer als scooters en de zogenaamde lichtgewichtmotorfietsen die een veel groter publiek bedienden dan de zwaardere modellen. De kenmerken die toen van belang waren voor een succesvolle verkoop bestonden uit het kunnen rijden van een aanvaardbare snelheid terwijl het vervoermiddel sterk, schoon en gemakkelijk te berijden en te besturen moest zijn.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken