Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 7 HYBRID - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
METALLIC BRIGHT
kawasaki - z-7-hybrid
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

De Kawasaki Z7 Hybrid: De Toekomst van Motorrijden

Gefluister werd gesprekken, gesprekken escaleerden tot geruchten, en geruchten zijn nu verhard tot de waarheid: Kawasaki heeft zijn revolutionaire wonder onthuld op de EICMA – de Kawasaki Z7 Hybrid. Na de Ninja 7 Hybrid en de Ninja E1 en de Z-E1 was de Z7 Hybrid een verwachte opvolger, maar Kawasaki liet niet veel blijken.

De anticipatie was tastbaar onder zowel enthousiastelingen als sceptici, elke groep wachtend om te zien of Kawasaki inderdaad de grenzen van motorrijden kon bijstellen. En ze hebben niet teleurgesteld. De Kawasaki Z7 Hybrid is niet zomaar een nieuwe motor; het is een gedurfde verklaring, een sprong naar de toekomst, en het is hier nu.

KAWASAKI Z7 HYBRID - DE HARTSLAG VAN DE TOEKOMST

Wat de Kawasaki Z7 Hybrid onderscheidt, is niet alleen de hybride status maar ook de pure schittering van zijn engineering. Deze motorfiets is een toonbeeld van Kawasaki’s innovatieve geest, waarbij de opwindende prestaties van een traditionele verbrandingsmotor samensmelten met de stille efficiëntie van elektrische kracht.

In het hart zit een 451cc watergekoelde, viertakt twin motor, met een krachtige 43,5 kW, naadloos geïntegreerd met een 9 kW elektromotor. Deze dubbele motor synergie opent nieuwe horizonten voor de rijder, met drie onderscheidende rijervaringen:

Pure EV-modus: Glijd door de straten in volledige stilte, met een elektrisch bereik dat perfect is voor stedelijke exploraties of cruisen door emissievrije zones.
Eco-Hybride Modus: Ervaar de harmonie van dubbele kracht, waarbij de elektromotor samenwerkt met de verbrandingsmotor voor een rit die net zo verantwoordelijk als responsief is, aangevuld met een zesversnellingen automatische transmissie of handmatige schakelaars binnen handbereik.
Sportmodus: Ontketen het beest binnenin met de "E-Boost" functie, door te tappen in de gecombineerde kracht van elektrische koppel en benzinevermogen voor vijf seconden van adrenaline-pompende prestaties die concurrenten in de achteruitkijkspiegel achterlaten.
TECHNISCHE SYMFONIE

Voorbij de motor is de Kawasaki Z7 Hybrid een symfonie van geavanceerde technologie. Het trellisframe, gedeeld met de iconische Ninja, zorgt voor behendigheid en sterkte, terwijl de Sugomi-stijl carrosserie de ruwe kracht en futuristische ethos van de motor weerspiegelt. De swingarm, zorgvuldig ontworpen voor evenwicht en precisie, zorgt ervoor dat de Kawasaki Z7 Hybrid bochten snijdt met de gratie van een balletdanser en de precisie van een chirurg.

Van zijn agressieve houding tot zijn verfijnde aerodynamica, het is duidelijk dat Kawasaki de handschoen heeft neergegooid. Het geavanceerde hybride systeem gaat niet alleen over veelzijdigheid; het is een directe uitdaging aan het conventionele, dat een glimp biedt in een wereld waarin milieuvriendelijke technologie en high-octane thrills naast elkaar bestaan.

DETAILS VAN DE Z7 HYBRID

De kleinere functies zijn ook een bewijs van Kawasaki's aandacht voor detail:

Het full-color TFT-display, een baken van connectiviteit in dit slimme tijdperk, houdt de rijder in harmonie met de machine, en biedt ook smartphone-koppeling via Kawasaki's Rideology-app.
De "Walk Mode" is innovatie op zijn best, waardoor manoeuvreren en parkeren kinderspel wordt - een subtiele knipoog naar de alledaagse praktische bruikbaarheid die rijders verlangen.
De stationaire stopfunctie, die de motor uitschakelt wanneer de fiets niet in beweging is, bespaart niet alleen brandstof maar spreekt ook tot de bewuste rijder die duurzaamheid waardeert.
De automatische versnellingspositievinder (ALPF) selecteert de eerste versnelling bij stilstand, wat het rijden in de stad soepeler en intuïtiever maakt.
De Kawasaki Z7 Hybrid is hier om de toekomst van motorrijden opnieuw te definiëren. Stap in, start op, en ervaar de toekomst vandaag.

Met 48 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam. Met 4 + 4 jaar garantie. Blijf jij jouw Kawasaki keurig onderhouden bij een Kawasaki dealer en volgens de onderhoudsinterval, dan krijg je nu geen 24, maar 48 maanden garantie. Hier bovenop krijg je ook 4 jaar extra Kawasaki Road Assistance, dus 8 jaar in totaal.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.


MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion