Nieuwsbrief:

KTM  1050 ADVENTURE - 2016

Garantie: Ja
22684 Km
Oranje/zwart
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
ktm - 1050-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 1050 ADVENTURE

Bouwjaar 2016

km stand 22684

Zeer nette goed onderhouden motor

verschillende drivers modes
traction control
handvatverwarming
Leovince uitlaatdemper
Topkoffer
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion