Nieuwsbrief:

KTM  200 DUKE - 2012

Garantie: Nee
32831 Km
ZWART
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
ktm - 200-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

KTM 200 Duke


- Kenteken: 77-MT-PX
- Merk: KTM
- Model: Tour
- Tellerstand: 32831 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 200 cc
- Aantal cilinders: 1
- Motorcode: 906
- Vermogen: 19 kW / 26pk
- Ledig gewicht: 125 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Sportuitlaat (zonder e-keur)

Overige

- Geschikt voor A2 rijbewijs


verkoop in opdracht van klant

zeer nette KTM 200 Duke
akrapovic uitlaat

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs, Sportuitlaat (zonder e-keur)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion