Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2016

Garantie: Ja
12487 Km
Oranje/zwart
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
KTM 390 DUKE

Bouwjaar 2016

Km stand 12487

Alle boekjes ( onderhoud)en sleutels aanwezig

Mivv uitlaat.. handkappen..

Zeer nette goed onderhouden motor 

Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten)

3 maanden garantie 

Inruil is mogelijk 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van GAS GAS
© 2000 - 2025 Motoroccasion