Nieuwsbrief:

KTM  890 ADVENTURE R - 2025

Garantie: Ja
1 Km
Ktm
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
ktm - 890-adventure-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aangeboden door Leigraaf Motoren:

KTM 890 Adventure R uit 2025 – dé ultieme allround motor voor wie geen grenzen kent. Deze motor is nog helemaal nieuw, rechtstreeks uit de showroom, klaar om zijn eerste kilometers te maken. Met zijn krachtige 889cc parallel-twin motorblok, geavanceerde vering en high-end elektronica is hij gebouwd om elke uitdaging aan te gaan, zowel op de weg als ver daarbuiten. De 890 Adventure R staat bekend om zijn wendbaarheid, comfort en betrouwbaarheid, gecombineerd met het herkenbare, stoere KTM-design. 

- Fabrieksgarantie
- Nieuw
- 24-06-2025
- Garantie tot 2029

Leigraaf Motoren:

- Financiering is bij ons mogelijk
- Bezorgen is mogelijk
- Reserveren is mogelijk na aanbetaling
- RDW-erkend
- Inruil is mogelijk
- Instagram: Leigraafmotoren
- Neem gerust contact met ons op: +31631741779

Het doel van Leigraaf Motoren is om jou die ene droom motor te leveren met de daarbij komende service die je verdient. Wij streven ernaar dat je met een goed en vertrouwd gevoel naar ons toe komt én met een nog beter gevoel weg gaat.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leigraaf Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion