eze Kymco People S 200i is een prachtig exemplaar afkomstig van de eerste eigenaar, die de scooter bij ons nieuw heeft aangeschaft. De motor is altijd bij ons in onderhoud geweest, wat zorgt voor een optimale staat en betrouwbaarheid. Bovendien is het voertuig nog steeds voorzien van fabrieksgarantie tot en met 18 maart 2025, wat extra zekerheid biedt aan de volgende eigenaar.
Als interessante extra beschikt deze scooter over originele handkappen, ideaal voor de koude dagen. De kilometerstand bedraagt 11.360 km, wat getuigt van een gematigd gebruik en zorgvuldige behandeling. Dit maakt de Kymco People S 200i niet alleen een stijlvolle, maar ook een praktische keuze voor zowel stadsverkeer als langere ritten.
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor
1 cylinder, 4 kleppen, 4-takt injectie
Boring x slag
|
Cilinder inhoud
200
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
|10|8.500
Max. koppel
12.5|7.000
Koppeling
Versnellingsbak
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
9
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
Vering achter
Remmen voor
schijf 260mm
Remmen achter
schijf 240 mm
Voorband
16 x 100/80
Achterband
14 x 120/80
Wielbasis
1.380
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
800
Drooggewicht
135
Leverbare kleuren
GRIJS,BRUIN.
Beschrijving
Deze bekende Kymco krijgt een nieuwe uitvoering, de 200 cc, gekenmerkt door een verfijnde en functionele restyling. De belangrijkste kenmerken van de nieuwe People 200i zijn betrouwbaarheid, stabiliteit en wendbaarheid.
De motor is een krachtige vloeistofgekoelde 200 cc vierkleppige eencilinder en is Euro 5 goedgekeurd. Het frame is een taai traliewerk van stalen buizen en gegoten platen terwijl de ophangingen worden toevertrouwd aan 37 mm hydraulische vorken en een zwenkarm met dubbel verstelbare schokdemper. De voor en achter schijfremmen zijn beide 260 mm doorsnede en maakt gebruik van het dual-channel ABS systeem van Bosch. Het oog wil natuurlijk ook wat: De New People 200i is bochtig en elegant, en springt er echt uit door de nieuw ontworpen kleur en strakke lijnen, die vooral worden benadrukt door de LED verlichting; knipperlichten, koplampen voor en achter verlichting.
De zithoogte van 810 mm en 16 “lichtmetalen velgen met vijfspaaks ontwerp maakt van de People een comfortabel voertuig. Net zoals de kleinere broertjes bevat de People een bagagerek met geïntegreerde handgreep en een topkoffer van 35 liter en een dashboard met gemakkelijk af te lezen hightech analoog / digitaal display.
Leverbaar in de kleuren mat grijs met zwart zadel en mat bruin met bruin zadel.
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor motorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Liberators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw type Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.