Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1200 SPORT 8V - 2011

Garantie: Ja
65958 Km
ZWART
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
moto-guzzi - 1200-sport-8v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2011
Garantie: TLM'S G3 Garantie

Deze 1200 Sport 8V met ABS staat er
keurig bij en is voorzien van een
sportieve Mistral uitlaat, TLM mapping
en hugger op het achterwiel. Daarnaast
is de motor reeds voorzien van de
laatste nokkenasmodificatie en wordt
deze geheel rijklaar geleverd,
inclusief een verse jaarbeurt en 3
maanden garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1968 - In 1968 stopt men met de productie van de CB72 en CB77 en produceert men een nieuwe lijn met SOHC twins met vijf versnellingen genaamd CB250 en CB350. Deze CB 350 was in staat om toch een respectabele 169,6 km/uur te klokken. Op de Tokyo Show van 1968 liet Honda een concept zien, na maanden van onafgebroken geruchten en verwarmingsbuisverhalen, het baanbrekende model dat voorgoed de motorwereld deed veranderen. Een 750 cc motorfiets met vier cilinders en een remschijf voor deed een nieuw woord ontstaan: 'superbike'. The CB750F Four was de grootste motorfiets uit Japan op dat moment, bevestigend dat een motorfiets met uitzonderlijke prestaties ook een betrouwbare motor kan zijn.
© 2000 - 2025 Motoroccasion