Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  GRISO 1200 8V - 2010

Garantie: Ja
10027 Km
WIT
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
moto-guzzi - griso-1200-8v
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2010
Garantie: TLM'S G6 Garantie

Deze parelmoer witte Griso 8V staat er
keurig bij, dat kan ook niet anders
met zo'n lage kilometerstand! Verder
is de motor voorzien van een hoog
geplaatste Mistral uitlaat, lage
kentekenplaathouder en stuurspiegels.
Deze Griso is al geüpgraded met de
laatste nokkenasmodificatie en wordt
verkocht inclusief een verse
onderhoudsbeurt en 6 maanden
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Girder" betekent: In de jaren vijftig in onbruik geraakte voorvork met uitwendige veren, maar niet geconstrueerd als een parallelvork, zoals de springer-voorvork die door veel vooroorlogse Amerikaanse motormerken werd toegepast. De vorkpoten van de girdervork werden met het oog op de stijfheid gemaakt van stalen pijp in een driehoeksconstructie naar analogie van de sterkste constructievorm uit de bruggenbouw. De scharnierpunten van de vork zitten daar waar de veren (of één centrale veer) in elkaar worden gedrukt, bovenaan, vlak onder en boven het Malhoofd. Een variant van de girdervork was de Webbvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion