Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE 850 - 2021

Garantie: Nee
22600 Km
MAT Oranje
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
moto-guzzi - v-7-stone-850
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
MOTO GUZZI V7 STONE  COPPER ORANGE
Bouwjaar 2021
100 Years Edition     
Kleur Copper Orange  en is in echt mooier dan op de foto's dus kom gerust eens langs om te kijken. 
22600 Kilometers en altijd goed onderhouden en slijtdelen in goede staat
850cc en 2 Cilinder met prachtig geluid en hoop koppel en 65 Pk
Super zuinig en betrouwbaar motorblok.
Model met de nieuwe Type Koplamp en Led Achterlichten.
Voorzien van de volgende Optie's
Abs
Cardan aandrijving
Verrhoogde Spiegels
Middenbok
Stuurverhoging voor nog betere zithouding
Valbeugel
Nieuw Model Teller
Led Koplamp
MOTO GUZZI Lederen Zijtassen met Snelsluiting
Bagagerek
Gewoon een zeer complete Retro look Moto Guzzi die door de moderne techniek super strak stuurt en overal genoeg bekijks heeft.
Deze V 7 STONE Staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste Prijs 7550 Euro
Tel Nr 0622236308


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hunen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion