Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 STRADA - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Nu tijdelijk met twee jaar extra fabrieksgarantie!

Het gaat hier om de nieuwe model Moto Guzzi V85 Strada

De iconische en direct herkenbare styling van de Moto Guzzi V85 evolueert, deze keer met een meer eigentijdse interpretatie, waarbij talloze details zijn verfijnd die de authentieke charme van het oorspronkelijke model behouden.

De steunen van de koplampen en het instrumentenpaneel zijn nu van gegoten aluminium, in plaats van de stalen buizen van de vorige generatie, waardoor de topkuip een sportievere en dynamischere uitstraling krijgt. De nieuw ontwikkelde handgreep achter (aangeboden als accessoire voor de V85 Strada) is ook van aluminium. Deze stijlvolle keuze draagt bij aan het verbeterde comfort en de ergonomie voor de passagier. De brandstoftank is een van de bepalende elementen van de V85 line-up, met zijn fraaie vormen die nu nog robuuster en dynamischer ogen. De tweecilindermotor heeft nieuwe cilinderdeksels, waarvan het ontwerp de technische upgrades van de motor benadrukt. De motor voldoet aan de nieuwe Euro 5+ emissievoorschriften en heeft veel inspanningen ondergaan om het vermogen te verhogen en de gasrespons - en dus het koppel - bij lage toerentallen te verbeteren. Dit is bereikt dankzij de toepassing van variabele kleptiming en klepsensoren. Het resultaat is een hoger maximumkoppel - 83 Nm bij 5.100 t/min - en meer vermogen - 80 pk bij 7.750 t/min - evenals meer rijplezier en een betere gasrespons, die meer flexibiliteit biedt bij lage toerentallen en hoge versnellingen. De injectie maakt gebruik van een enkelvoudig 52 mm gasklephuis, terwijl de Ride-by-Wire gasklepregeling met meerdere dimensies, een oplossing die een nauwkeurige regeling van de opening van de gasklep mogelijk maakt, niet alleen de algehele efficiëntie optimaliseert voor een soepele, rijke vermogensafgifte, maar ook het brandstofverbruik verlaagt.

The De Moto Guzzi V85 Strada is de perfecte 'praktische machine', die uitblinkt in dagelijkse stadsritten en excursies op zowel stadswegen als buiten de stad. Hij wordt gekenmerkt door een minimalistische, elegante en kenmerkende styling, waarbij de achterkant slank en gestroomlijnd is, zonder handgrepen, en zonder de typische beschermplaat en handkappen van enduro motoren (nog steeds verkrijgbaar als accessoire). De uitrusting is ook voorzien van nieuwe aluminium spaakwielen die lichter en wendbaarder zijn, wat een positief effect heeft op het rijgedrag. De Moto Guzzi V85 Strada weegt 4 kg minder dan de V85 TT versie. Het weggerichte ontwerp wordt verder benadrukt door het lage spatbord op het voorwiel en de stijlvolle kleuren Nero Isola en Grigio Brera.
  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
ABS, Traction control, Rijmodi, nieuw TFT-Display, LED Verlichting, Cruise control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion