Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 9 BOBBER - 2023

Garantie: Ja
4710 Km
WORKSHOP TWIN TONE
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
moto-guzzi - v-9-bobber
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
incl. Afleverbeurt en 12 maanden Bovag garantie !!

Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

De openingtijden zijn:
Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
Zaterdag 9:00 tot 16:00

Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

 


  • Snelle levering en direct uit voorraad.


    incl. Afleveringskosten 2 jaar garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom! 



    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion