Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO MORINI  X-CAPE 650 ABS CAST - 2024

1017 Km
WHITE
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
moto-morini - x-cape-650-abs-cast
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Referentienummer: 11195

Onze demo X-cape mag in de verkoop! (BTW motor)
Ontsnap aan de alledaagse sleur met de Moto Morini X-cape. Deze avontuurlijke machine is gebouwd voor de meest veeleisende terreinen, met een krachtige motor en robuust ontwerp. Dankzij de betrouwbare 650cc motor en geavanceerde vering kun je moeiteloos elk avontuur aan. Of je nu over ruig terrein rijdt of de open weg verkent, de X-cape biedt de ultieme combinatie van prestaties en comfort. Het gestroomlijnde ontwerp en de ergonomische styling maken elke rit een genot. Met geavanceerde technologieën en hoogwaardige materialen is de Moto Morini X-cape klaar voor elk avontuur. Stap op en beleef de vrijheid van de open weg zoals nooit tevoren. Ontdek de Moto Morini X-cape en laat je dromen werkelijkheid worden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion