Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  TURISMO VELOCE 800 LUSSO SCS - 2021

Garantie: Nee
7900 Km
Rood
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
mv-agusta - turismo-veloce--800-lusso-scs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een zeer exclusieve 75 jaar editie van de turismo veloce.
Nummer 116 van 200 gebouwd met plaatje en certificaten erbij.
Alles compleet met scs systeem kofferset en navigatie.
  • Rob en Tom Sprakel hebben al 25 jaar een bovag autobedrijf aan de 
    weerseloseweg 2 te enschede.Al vanaf onze prille jeugd zijn we jaarlijks bij de TT in assen aanwezig.

    Maar sinds de laatste jaren heeft Rob mede door hun gezamelijke passie
    voor motoren,al vele mooie motoren naar nieuwe eigenaren doen gaan.

    Het aanbod varieert van Aprillia Ducati ktm tot aan Yamaha.Zie onze website www. motorsprakel.nl voor voorbeelden .

    Bij motorsprakel is het inruilen van u auto caravan of camper 
    geen probleem.

    Tevens werken wij met zoek opdrachten.

    Wij geven ook garantie op onze motoren.

    Motorsprakel
    weerseloseweg 2
    7522pt enschede
    tel 0637445287
    info@autosprakel.nl

    Openingstijden:
    Maandag t/m vrijdag van 8.99 tot 17.00 uur
    Zaterdag van 8.00 tot 12.00 uur.

    Kom gezellig keer langs de koffie staat klaar.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Sprakel
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion