Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 300 HPE SPORT - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Bianco Luna, Nero Meteora, Grigio Materia
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
piaggio - mp3-300-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Piaggio MP3 300 cc HPE (High Perfomance Engine) combineert hoge prestaties met een maximale controle over het brandstofverbruik. Hij is tot in het kleinste detail herzien met als doel het rijgedrag nog soepeler, comfortabeler en stiller te maken. Daarnaast is het vermogen met 24% toegenomen tot 19,3 kW (26,2 pk). Als je op zoek bent naar een stijlvolle en veilige manier om je vlot door het stadsverkeer te bewegen, is de Piaggio MP3 300 HPE met zijn stabiele rijsysteem, comfortabele zadel en verlichte opbergruimte onder het zadel voor jou de ideale oplossing. Zijn vernieuwde aandrijflijn is een technisch hoogstandje: de uitzonderlijke souplesse van de transmissie staat garant voor voortreffelijke prestaties onder alle omstandigheden, waarbij de motor in alle stilte zijn werk doet.


Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Piaggio MP3 ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Openingstijden: dinsdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.
 




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion