Nieuwsbrief:

REWACO  RF1 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
METALLIC (GOUD METALLIC)
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
rewaco - rf1-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Te Koop Rewaco Trike 
Type : Rf-1 Pur -3 GT 
140 Pk Turbo 35 Anniversary Edition
Nieuw !
Motorinhoud : 1500 Cc
7 Versnellingen
Kleur : Goud Metallic
A.P.K T/M 06 - 2028
Banden Voor : 200/50/R17 Op Chrome Nexus Velg
Banden Achter : 295/35/R18 Op Chrome Nexus Velgen
R.V.S Zijbeschermbeugel
R.V.S Duo Passagierrailing 
R.V.S Sissybar Duorijder
R.V.S Verstelbare Rem
R.V.S Verstelbare Voetsteunen Voor Duo Passagier
Spoiler In Kleur : Zwart
Koffer + Neksteun +Kussen
Kleur Zitjes : Zwart 
Afsluitbare Tankdop
Sportline Voorvork
Chrome Spigels 
Chrome Handvatten
Snelga
 Chrome Electroniche Km + Toerenteller Cockpit
6 X Koplampenset
Sportline Uitlaat
Style H.D Stuur
Geluidsysteem
Comfortpakket 
7 speed Automaat Power Punch
A.B.S
One Key Syteem
Cruisecontrol
Instelbare Veren < Perforance 
Stoelverwarming
2 Kleuren spuitwerk
Automaat Turbo 177 PK

2 Jaar Garantie
Prijs 54.650,-



 
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Koffer, Zetelverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion