Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  GUERRILLA 450 - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
.
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
royal-enfield - guerrilla-450
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2024
Koppel: 40 Nm
Afmetingen (LxB): 215 x 83 cm
Tankinhoud: 17 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

Royal Enfield lanceert de Guerrilla 450, een moderne roadster die puur rijplezier en intuïtieve handling belooft.
De Royal Enfield Guerrilla 450 (ook wel GRR 450 genoemd) is er in de varianten Analogue, Dash en Flash met vijf opvallende kleurstellingen. Deze krachtige motorfiets is perfect afgestemd op zowel stadsverkeer als bochtige buitenwegen. Met zijn dynamische karakter en gedurfde design onderscheidt hij zich moeiteloos van de massa.
Gebouwd op het Sherpa 450-platform, biedt de Guerrilla 450 een ongeëvenaarde rijervaring die elke rit onvergetelijk maakt. Deze motorfiets is een ware revolutie in de wereld van roadsters.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, LED achterlichten, LED koplampen, metaalkleur, navigatiesysteem, spaakwielen, telefoonintegratie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion