Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN 452 - 2025

Nieuw
Hanle Black
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
royal-enfield - himalayan-452
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Royal Enfield Himalayan, Adventure bij uitstek
Het beste chassis is een chassis dat je niet voelt. Van de veelzijdige 21/17-inch wielencombinatie tot de grote enduro-voetsteunen en brede stuurstang: de Himalayan werkt altijd mee, op de weg en off-road. Dankzij het slanke zadel en de smalle tank kun je je voeten stevig op de grond zetten bij een stop. Door de grotere bodemvrijheid en langere veerweg zijn zelfs de meest uitdagende paden geen probleem.

TripperDash
Het eerste navigatiesysteem met volledige kaart ter wereld op basis van Google Maps-platform op een rond display

Omgekeerde voorvork
Kwaliteitsvering zorgt ervoor dat de motorfiets het traject volgt dat je gekozen hebt, zelfs op het zwaarste terrein. De omgekeerde Showa-cartridgevoorvork doet precies dat.

Chassis
Het stalen twin-sparframe is steviger, stijver en smaller tussen de benen, wat rijden in staande positie comfortabeler maakt. Betere handling, stabiliteit en balans.

Elektronische gasklepregeling met rijmodi
Een elektronische gasklepregeling met vier rijmodi om de respons aan het terrein en je humeur aan te passen, terwijl de motorfiets soepel gas geeft en zuiniger rijdt.

Waden
Motors en water gaan niet samen. Maar een écht avontuur is niet compleet zonder wateroversteek. Daarom hebben we de Himalayan van een hoge luchtinlaat onder de tank voorzien, zodat je moeiteloos door hoog water kunt crossen.

Zadelhoogte
Niemand wil zijn rit onderbreken vanwege zadelpijn. Daarom hebben we de nieuwe Himalayan uitgerust met een instelbaar zadel uit twee delen dat comfortabel voor de rijder (825 mm) en de passagier (845 mm) is. Daarnaast is er een optioneel laag zadel (805 mm), zodat je op elke hoogte met je voeten bij de grond kunt.

Sherpa 450
De motor is geïnspireerd op de Sherpa, ontwikkeld voor hoog in de bergen. Hij produceert voldoende koppel om je op 5 km boven zeeniveau uit het zand te trekken en je daarna van de vijfdaagse reis terug naar huis te laten genieten.

Leverbaar in de kleuren,

Kamet White (Tubeless) ( € 7.799,-)

Hanle Black (Tubeless) ( € 7.899,-)

Hanle Black ( € 7.599,-)

Slate Poppy Blue ( € 7.399,-)

Slate Himalayan Salt ( € 7.399,-)

Kaza Brown ( € 7.199,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland, inclusief BPM en inclusief afleveringskosten.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Himalayan 450
Kleur Hanle Black
Segment All road
Cilinderinhoud 452 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 maanden
Prijs
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 7.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 7.599,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion