Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 2003

Garantie: Ja
70911 Km
Zwart
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden wordt deze suzuki GSF 600 S Bandit.
De motor heeft voor de verkoop een algehele technische check-up gehad een onderhoudsbeurt en 2 nieuwe banden + nieuwe ketting en tandwielen.

Prijs: €1990,-

Bouwjaar: 2003 
Km stand: 70911
Type motor: sport tour
Aantal cilinders: 4-lijn
Cilinderinhoud: 600
Aantal PK: 77
Aantal KW: 57
Gewicht rijklaar: 230KG
Tankinhoud: 20L
Versnellingen: 6
Toevoersysteem: carburateur
Koeling: olie
Kleur: zwart
Aantal eigenaren: 2
Origineel Nederlands: ja
Garantie: nee
Aantal sleutels: 

Accessoires:
Tankpad
nieuwe banden
nieuwe ketting en tandwielen

 

Alle aangeboden motoren staan geheel rijklaar. Hierdoor kan er tijdens de afspraak voor een bezichtiging ook een proefrit worden gemaakt en bij aankoop direct mee zonder wachttijd. Het is belangrijk om een geldig rijbewijs mee te nemen.

De advertenties van de aangeboden motoren zijn met zorg samengesteld, bij eventuele onjuistheden kunnen er geen rechten worden ontleend.

Sjoerdsma Motorcycles
Dekkershoek 119
2552 DD Den Haag

Tel / WhatsApp: 0614227849
E-mail: info@sjoerdsmamotorcycles.nl
Website: www.sjoerdsmamotorcycles.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sjoerdsma Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion