Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Nog wel heel mooie en bij ons onderhouden Suzuki GSR750 in de kleur metalic wit met o.a. volgende extra's :
* Korte nummerplaathouder
* Min richting aanwijzers
* Tankpad
* Wheel striping
* 6 mnd garantie
* afl. beurt
- Motorcenter Venlo is al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
TELEFONISCH BEREIKBAAR OP : 06-51305405
Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM 06-51305405
We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.
Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.
Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-
Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe en gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken.
Via onze webshop www.motorcorner.nl zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.
P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.
- Vanaf 01-05-2025 zijn wij verhuisd.
U bent van harte welkom is ons nieuwe onderkomen.
Rudolf Dieselweg 28a
5928RA Venlo
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 72|46 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 106|78|10000 |
Max. koppel | 80|9000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1060 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 210 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood, Wit |
Beschrijving | Stijlvol functioneel
Van de futuristische koplamp met dubbele blauwe stadslichten tot het LED achterlicht; de GSR750 is een naked bike pur sang. De ontwerpers van Suzuki zijn erin geslaagd om een agressief en strak uiterlijk te combineren met een hoge functionaliteit en een rijke uitrusting. Zo is het compacte instrumentenpaneel uitgevoerd met een grote analoge toerenteller en een rijkelijk uitgerust LCD display met ondermeer een versnellingsindicator en een brandstofmeter.
Supersport Power
De basis van het nieuwe GSR blok wordt gevormd door de krachtbron van de legendarische GSX-R750 Supersport. Hierbij zijn de nokkenasprofielen en de inlaatkanalen onder handen genomen voor een optimale gasrespons, een nagenoeg lineaire koppelkromme met een minimale uitstoot. Een nieuw uitlaatsysteem met servogeregelde SET-vlinderklep (Suzuki Exhaust Tuning) en een fraai vormgegeven triangelvormige einddemper verhoogt bovendien de trekkracht in elk toerengebied.
Sportieve souplesse
Het rijwielgedeelte van de nieuwe GSR750 blinkt uit door een compacte bouw en een unieke comfortabele sportieve zitpositie. Door de voorzijde van het zadel extra smal te maken is het gemakkelijker om bij een stilstaande motor een voet aan de grond te zetten. Een fraaie goudkleurige upside-down voorvork en een schokdemper met progressief linksysteem maken het geheel compleet.
Perfecte controle
Voor een optimale controle is de nieuwe GSR750 aan de voorzijde voorzien van twee 310mm zwevende remschijven met hoogwaardige tweezuiger remklauwen. Voor extra zekerheid is dit model ook leverbaar met een compact ABS remsysteem. Naast ABS is er een breed scala aan originele accessoires beschikbaar voor diegenen die de GSR750 naar eigen smaak nog onderscheidender willen maken.
|
- Welkom bij Motorcenter Venlo -
De grootste motorzaak van Limburg met 3000m2 aan motoren, motoraccessoires en motorkleding.
 | Venlo-Blerick, Limburg |
 | 06-51305405 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken