Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Welkom bij Kobo Motoren - Dé specialist in KTM, Moto Morini én topkwaliteit occasions van alle merken!
Bij Kobo Motoren vind je een ruim aanbod aan nieuwe motoren van KTM en Moto Morini, én zorgvuldig geselecteerde occasions van alle bekende merken. Elke motor wordt grondig nagekeken en rijklaar afgeleverd.
- Afleverbeurt & garantie: €250,-
- Inruil van je huidige motor is mogelijk
- Bezorging door heel Nederland voor slechts €150
- 10 dagen gratis verzekering mogelijk
- Financiering mogelijk via NU Motorrijden
- Proefrit op afspraak
Heb je vragen of wil je deze motor in het echt bekijken? Neem gerust contact met ons op we helpen je graag op weg naar jouw volgende motoravontuur!
Neem gerust contact met ons op:
0512-542142 of 06-50851728
verkoop@kobomotoren.nl
Kobo Motoren Passie voor motoren, verstand van service.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | lucht/oliegekoelde (SACS) viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 62,6|48,7 |
Cilinder inhoud | 600 |
Comp. verhouding | 11,3 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | carburatie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 80|58,7|10.500 |
Max. koppel | 55,2|9.500 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 20 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | veervoorspanning en uitgaande demping instelbare monoshock, veerweg 142 mm |
Remmen voor | dubbele 290 mm schijf, tweezuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 240 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 150/70 ZR 17 |
Wielbasis | 1.470 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 785 |
Drooggewicht | 208 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
Kobo Motoren
Official KTM Dealer
Meer dan 120 gebruikte motoren
KTM Powerwearshop
KTM Powerparts
 | Drachten, Friesland |
 | 0512-542142 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken