Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8R - 2024

Garantie: Ja
3173 Km
GRIJS
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2024 - 2025
Koppel: 78 Nm
Afmetingen (LxBxH): 212 x 77 x 116 cm
Tankinhoud: 14 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Arrow bochtenset (met kat) en einddemper, LED achterlichten, LED koplampen, Originele uitlaat, verkorte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1925 - Colonel Claude v. Holbrook neemt de plaats van Schulte in. Holbrook is het echter ook eens met Schulte's mening over de automobielbranche en begint al snel met het produceren van auto's. Massa produktie van de 500 cc zijklepper Model 'P' met drie versnellingen en een kettingaandrijving voor minder dan 42,50 pond! Dat was de prijs van de in 1925 gelanceerde kaskraker. Deze werd met een duizendtal per week geproduceerd. Door de overbelasting in capaciteit werd de kwaliteit snel minder wat de reputatie van Triumph geen goed deed. Dit werd een beetje goedgemaakt door na het produceren van twintigduizend stuks de Mark II, de verbeterde versie, ter vervanging ten tonele te laten verschijnen. De markt is ondertussen uitgebreid naar tien landen en leunt zwaar op de export. De concurrent Banshee verdwijnt en de eigenaar George Bell komt bij Triumph werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion