Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 250 ABS - 2022

Garantie: Ja
11016 Km
ZWART
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
suzuki - gsx-r-250-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
EEN ZEER MOOIE SUZUKI GSX-R 250 MET 18KW IS VOOR DE 35
  • Kijk voor het volledige aanbod op onze website.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Van Melis Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion