Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 A - 2024

Garantie: Ja
3868 Km
GLASS SPARKLE BLACK
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
suzuki - sv-650-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BTW= bij zakelijke aanschaf verrekenbaar
Motor staat nu op 35 KW maar kan voor 295,- weer op volvermogen gezet worden

Fabrieksgarantie: t/m 04-03-2030
 
  • Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit altijd mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.


    Over ons:
    TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.

    Daarom dus TT Motoren!
    Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
    Openingstijden
    Maandag:        09.00-18.00
    Dinsdag:          09:00-18.00
    Woensdag:      09:00-18.00
    Donderdag:     09.00-21.00
    Vrijdag:            09.00 –18.00
    Zaterdag:         09.00- 17.00
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion