Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 - 2016

Garantie: Ja
20000 Km
Wit/Blauw
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een veelzijdige en betrouwbare motor met karakter? Deze Suzuki SV 650 uit 2016 is precies wat je nodig hebt. Met zijn 56 kW is hij A2 geschikt en biedt hij een fijne balans tussen sportief rijden en dagelijks comfort. De V-twin levert een soepele gasreactie en maakt iedere rit levendig, of je nu de stad doorkruist of bochten pakt op buitenwegen.

Deze SV 650 is meer dan alleen een prettige stuurfiets. Hij is uitgerust met handige extra’s zoals handkappen en een windscherm, wat zorgt voor extra comfort op langere ritten of bij minder weer. De topkoffer biedt ruimte voor je helm of bagage, terwijl de navigatie je moeiteloos naar je bestemming leidt. Het digitale display geeft je alle belangrijke informatie in één oogopslag.

Voor extra vertrouwen op de weg is deze Suzuki voorzien van ABS – een waardevolle toevoeging, zeker op nat asfalt of bij plots remmen. Dankzij zijn overzichtelijke bouw en speelse karakter voelt de motor lichtvoetig aan, zonder dat hij tekortkomt in stabiliteit.

Of je nu op zoek bent naar een eerste motor met pit of een betrouwbare machine voor woon-werkverkeer met weekendplezier, deze SV 650 is klaar voor elke uitdaging.

Opties en Accessoires:
ABS, Handkappen, Windscherm, Navigatie, Topkoffer, Digitaal display




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Custom/custombike/to customize" betekent: Letterlijk betekent to customize: to suit (a motorcycle) to taste (een motorfiets aan je smaak aanpassen). Het duidt eigenlijk de doodnormale activiteit aan, die iedere bezitter van een motorfiets verricht wanneer hij iets wijzigt aan de standaardversie van zijn motor. Een ander stuur is het meest voorkomende voorbeeld. Soms gaat het verder, maar altijd blijft het oorspronkelijke model herkenbaar, want anders wordt een grens overschreden die de onderhavige motorfiets doet veranderen in een zelfbouwmotor of bitza. Wie een ander zadel/buddyseat en een ander stuur monteert is bezig de zitpositie van zijn motor aan zijn wensen aan te passen. Wie dat nog niet genoeg vindt en bijvoorbeeld wielen met echte spaken prefereert boven de gietwielen van de standaarduitvoering o f een speciaal uitlaatsysteem verkiest boven de fabrieksdemper, is bezig een custombike van zijn motorfiets te maken. Veelal spitst het customizen zich toe op louter technische verbeteringen als remmen, andere carburateur, buddyseat, stuur, of spuitwerk van tank en spatborden met special paint. Een aantal motorfietsfabrikanten die in de jaren zestig en zeventig nauwelijks het hoofd boven water konden houden, hadden weinig o f geen aandacht voor de specifieke wensen op het gebied van design en esthetiek die bij hun cliëntele was gaan leven. Voorbeelden zijn Harley-Davidson, die zijn afnemers tot in de helft van de jaren zeventig totaal negeerde, en BMW , die onlangs met een geheel nieuw ontwikkelde boxermotorfiets is uitgekomen. Toen de fabrikanten de schellen van de ogen vielen en zij zich wel wilden conformeren aan de wensen die onder hun afnemers leefden, had de aftermarket al een antwoord op de vraag gevonden. Harley-Davidson was lange tijd % een markant voorbeeld van de zelfingenomenheid waar het ging om het serieus nemen van het rijderspubliek. In de modellen die de fabriek tot 1971 uitbracht was niets te bespeuren van wat de sterk opgekomen bikerscult al vanaf de helft van de jaren zestig in kleine kring aan vormgevingseisen had gedicteerd. Het antwoord kwam pas met de Super Glide, een voorzichtige concessie aan de oerverschijning van de Electra Glide, waarbij het panzadel en de mastodontische spatborden kwamen te vervallen. Pas met de komst van de Low Rider werd een bezonken smaak erkend die een nieuwe generatie Harley-rijders al jaren doodnormaal was gaan vinden. De kwalificatie custom werd vanaf die tijd aan een in serie geproduceerde motorfiets meegegeven om te onderstrepen dat nu wel werd ingespeeld op lang genegeerde wensen van het liefhebberspubliek. De betekenis van het woord custom werd hierdoor uitgehold: consumenten werden verleid een in serie geproduceerde standaardmotorfiets als ‘exclusief voor hen gemaakt’ aan te schaffen. De predikaten custom en chopper zijn nu algemeen door de Japanse motorfiets-marketeers geconfisqueerd om er modellen mee aan te duiden waarop men een quasi nonchalante zitpositie aanneemt en waarvan de stilering vage overeenkomst vertoont met het voorkomen van moderne Harley-Davidsons.
© 2000 - 2025 Motoroccasion